Loading...

Po prostu mniej jeść!

Specjaliści poświęcają sporo czasu na opracowywanie diet. Dostępnych schematów żywienia jest bardzo wiele i zazwyczaj każdy z nich ma swoje trudne do podważenia walory. Jednakże w praktyce jest tak, że czasami najlepiej schudniemy nie wtedy, gdy zaczniemy jeść co innego, ale wtedy, gdy zmniejszymy codzienne porcje. Bardzo ważną sprawą, o której mówią dietetycy, jest też częstotliwość jedzenia.

Dziś przyjmuje się, że człowiek powinien zjadać pięć posiłków dziennie – mniejszych objętościowo, ale sumarycznie zaspokajających wszystkie potrzeby organizmu. Dieta ograniczająca się do prostego hasła „mniej jeść” daje często bardzo dobre efekty i można ją wdrożyć bez korzystania z pomocy dietetyka. Jeśli ten nowy model żywienia będzie konsekwentnie utrzymywany, efekt spadku wagi pozostanie trwały, a ryzyko wystąpienia efektu jo-jo jest poważnie ograniczone. Warto dodać do nowego modelu żywienia także aktywność fizyczną, bo ona zawsze wpływa pozytywnie na ciało.

Plusem tego rozwiązania jest też to, że w zasadzie nie musimy rezygnować z żadnego produktu, który spożywaliśmy dotąd.

holter https://kupmeble.pl/oferta/krzesla-biurowe